17. november 2013

Om genstart på denne tegneserieblog

Denne blog har ligget stille meget længe. Der var mange løfter om kommende ting, der ikke blev holdt, og ja, det er lige det man ikke skal gøre på Nettet.
Dels fik jeg meget travlt i form af mange kurser jeg skulle følge og en hel del ting i familien, som jeg måtte tage mig af. Dels opstod der så problemer med at beholde et domæne, som jeg havde bestilt. Derfor er bloggen røget tilbage her på Blogspot, og af økonomiske grunde må det være sådan. Det medførte så også, at der måtte bruges en del tid på at justere alle linksene, der var på bloggen, der pegede på det gamle domæne. Lidt af et hestearbejde, men det lykkedes.
Men nu skulle det forhåbentlig komme i gang igen. Jeg vil så nok starte på et lavt blus, da jeg stadig ikke har alt for meget tid. I anledning af årstiden planlægger jeg da nogle indlæg om julehistorier. Der skal også nok blive nogle cd- og koncertanmeldelser. Undervisende forløb tør jeg ikke love for meget om nu, men forhåbentlig vil det komme.
Håber at flere af bloggens læsere vil vende tilbage igen efter den døde periode. Vi ses on-line i så fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid da gerne en kommentar, hvis du har spørgsmål - ja, endda tilføjelser er velkomne.